2011. december 5., hétfő

Jeff Kinney: Egy ropi naplója


"„Egy napon híres leszek, de egyelőre itt dekkolok a felső tagozatban egy csapat idióta társaságában.”

Gyereknek lenni tényleg gáz. Senki nem tudhatja ezt jobban Greg Heffleynél, hiszen a felső tagozatban rohad, ahol méreten aluli nebáncsvirágok teremnek az olyan izompacsirták között, akik már rég borotválkoznak.
"

Hát igen,erre nagyon sokat vártam :)
Mint általában,itt is a filmet láttam először,és csak utána volt a könyv.Sőt már a 2. részt is láttam,nagyon jó!

Szóval a könyv.Napló formájú,mindig írja,hogy éppen milyen nap van,és a "fejezetek" is ehhez mérten rövidek,de annál ütősebbek.Jó humora van az írónak,és tetszik az,hogy Greg egy egyéniség lett.Értékeltem,hogy ő nem olyan szereplő,aki teljesen megbánja bűneit,hanem azért még a legjobb haverjára is féltékeny kicsit.
Roderickban mintha az én bátyáimat látnám :)
A rajzok jól kiegészítik a szöveget,és sokat dobnak rajta.
Egy dolgot sajnáltam,az pedig az,hogy kevés volt.Nem csak azért mert potom 224 oldal,és 1-2 óra alatt végeztem,hanem én több és részletesebb leírásokat is szívesen vettem volna.De ez én vagyok.Ha nem lenének ilyen igényeim,és úgy 4-5 évvel fiatalabb lennék,tökéletes lenne.Ajánlani tudom annak aki nem igazán szeret még olvasni,de kedveli a humor.
A boritó pedig nagyon igényes,olyan,mintha tényleg bőrkötése lenne.

A filmről annyit,hogy mindenkinek látni kell!Nagyon nagy :D Bár van benne pár plusz dolog,pl. a kiscsaj a lelátó alatt meg ilyenek.

5/4

Eredeti cím: Diary of a Wimpy Kid
Fordító: Szabados Tamás
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2011
Hossz: 224 oldal

1 megjegyzés: